2o Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου

03.11.2016
 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ | ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ

2o Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου

Λάρισα, Παρασκευή 31 Μαρτίου –Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Αντικείμενο συνεδρίου

Ολοένα και περισσότερες πόλεις διεθνώς επιχειρούν να βελτιώσουν την εικόνα και την φήμη τους με βάση τις πρακτικές του marketing και branding του τόπου. Ζητούμενο είναι η προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών και η πρόκληση αισθήματος τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους. Η τάση αυτή συνοδεύεται από την αναζήτηση ενός θεωρητικού πλαισίου, καθώς και μεθοδολογικών εργαλείων, για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση της εφαρμογής των αντίστοιχων στρατηγικών, προκαλώντας μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα επιστημονική συζήτηση.  Στην Ελλάδα οι υπεύθυνοι των πόλεων αναζητούν τρόπους ώστε να βελτιώσουν τον τρόπο προβολής τους. Το Μάρτιο του 2012 οργανώθηκε στο Βόλο το 1ο Συνέδριο Marketing και Branding του Τόπου με μεγάλη επιτυχία και με ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο. Το 2ο Συνέδριο φιλοδοξεί να συνεχίσει τη προσπάθεια, προσκαλώντας ειδικούς επιστήμονες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και επαγγελματίες να παρουσιάσουν την εμπειρία τους στο αντικείμενο.

Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ο Δήμος Λαρισαίων σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς της πόλης, σας καλούν να συμβάλλετε στο Συνεδρίου και τις παράλληλες εκδηλώσεις ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές.

Υποβολή περιλήψεων

Οι εισηγήσεις από ερευνητές, μελετητές, υποψήφιους διδάκτορες, επαγγελματίες, συμβούλους, εκπροσώπους της Τοπικής και Δημόσιας Διοίκησης κ.ά. θα πρέπει να εντάσσονται στο γενικό θέμα του συνεδρίου. Οι εισηγήσεις θα αναφέρονται σε θεωρητικά ζητήματα, εμπειρικές εργασίες, έρευνες πεδίου, ειδικές δράσεις, μελέτες περιπτώσεων, καμπάνιες προβολής κ.ά. που μπορούν να προσφέρουν νέες ιδέες και βέλτιστες πρακτικές. Οι εισηγήσεις καλό είναι να εστιάζουν σε έναν (ή περισσότερους) από τους κεντρικούς θεματικούς άξονες και δεν θα πρέπει να έχουν το χαρακτήρα διαφήμισης εταιρικών υπηρεσιών.

Όσοι ενδιαφέρονται, παρακαλούνται να αποστείλουν κείμενα περιλήψεων στα ελληνικά ή στα αγγλικά 250-350 λέξεων, σύμφωνα με τις προδιαγραφές συγγραφής, που υπάρχουν στον ιστότοπο του συνεδρίου www.placemarketing2.gr. Οι οδηγίες εγγραφής στο σύστημα και ανάρτησης των περιλήψεων θα ανακοινωθούν σύντομα στον ιστότοπο.

Κρίσιμες ημερομηνίες
Προθεσμία υποβολής περιλήψεων: 5 Δεκεμβρίου 2016

Έγκαιρη εγγραφή: 28 Φεβρουαρίου 2017

Κόστος Συμμετοχής
Σύνεδροι: 120 Ευρώ (μέχρι τις 28.02.2017) / 150 Ευρώ (από την 01.03.2017)
Φοιτητές, Άνεργοι: 40 Ευρώ (μέχρι τις 28.02.2017) / 50 Ευρώ (από την 01.03.2017)

Ενδεικτικοί κεντρικοί θεματικοί άξονες
1. Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών

2. Ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου: Συμμετοχικός σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων και επίλυση συγκρούσεων

3. Η πολιτιστική κληρονομιά, η δημιουργικότητα  και οι πολιτιστικοί φορείς ως στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου

4. Οι επιδράσεις της διοργάνωσης φεστιβάλ και ειδικών γεγονότων στην εικόνα της πόλης

5. Διαχείριση και προβολή προορισμού στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

6. Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων

7. Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου

8. Η Eικόνα του Tόπου (αρχιτεκτονική, urban design, communication design, logo design)

9. Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών

10. Nation Branding και Διεθνής Διπλωματία

11. Place e-marketing. Κοινωνική δικτύωση. Διεθνή δίκτυα

12. Τοπίο και ταυτότητα

13. Η εικόνα και η ταυτότητα των ελληνικών πόλεων

Τόπος και διαμονή

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Μύλο του Παππά και στο Δημοτικό Θέατρο ΟΥΗΛ.

Πληροφορίες σχετικά με την πρόσβαση στην πόλη καθώς και με τη διαμονή σε ξενοδοχεία της πόλης θα δοθούν στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου.

Γραμματεία Συνεδρίου
Γεωργία Λάλου, Σωτηρία Κατσαφάδου

email: info@placemarketing2.gr

τηλέφωνο: 24210-74494, φαξ: 24210-74381
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πεδίον Άρεως, Βόλος 383 34

http://www.placemarketing2.gr/

 

 

 

 


Share